Rijnzicht scoort weer hoog in ZKN klanttevredenheidsonderzoek!

Rijnzicht Oogkliniek voert elk jaar een tevredenheidsonderzoek uit onder haar cliŽnten. ďWij vinden het belangrijk om onze cliŽnten bij de ooglaserbehandeling die ze ondergaan zo optimaal mogelijk te begeleiden, en dat werpt zijn vruchten af,Ē aldus oogarts Hester van Nouhuijs.Ē

Rijnzicht scoort hoog, 0,3 tot 0,5 punten hoger dan collega's in het land. Over het resultaat van de behandelingen 2012 waren alle ondervraagde cliŽnten tevreden; zij gaven Rijnzicht gemiddeld een 8,7. ďVijfendertig procent gaf ons zelfs een tien!Ē

CliŽnten geven aan dat ze veel voordeel ervaren van de ooglaserbehandeling of de lensimplantatie. Vooral bij het sporten, werken, autorijden en uitgaan, ervaart men de voordelen van het scherp zien zonder bril. De deskundigheid van de oogarts, de reden waarom ruim tachtig procent voor Rijnzicht Oogkliniek kiest, wordt met een 8,9 beoordeeld, evenals de nazorg. ďEn het mooie is dat blijkt dat zo goed als alle cliŽnten ons bij vrienden en familie aanbevelen.Ē

Gepubliceerd op 1 juli 2013