Rijnzicht scoort weer hoog in ZKN klanttevredenheidsonderzoek!

Rijnzicht scoort weer hoog in ZKN klanttevredenheidsonderzoek!

1 juli 2013

Rijnzicht Oogkliniek voert elk jaar een tevredenheidsonderzoek uit onder haar cliënten. “Wij vinden het belangrijk om onze cliënten bij de ooglaserbehandeling die ze ondergaan zo optimaal mogelijk te begeleiden, en dat werpt zijn vruchten af,” aldus oogarts Hester van Nouhuijs.” Rijnzicht scoort hoog, 0,3 tot 0,5 punten hoger dan collega's in het land. Over het resultaat van de behandelingen 2012 waren alle ondervraagde cliënten tevreden; zij gaven Rijnzicht gemiddeld een 8,7. “Vijfendertig procent gaf ons zelfs een tien!” Cliënten geven aan dat ze veel voordeel ervaren van de ooglaserbehandeling of de lensimplantatie. Vooral bij het sporten, werken, autorijden en uitgaan, ervaart men de voordelen van het scherp zien zonder bril. De deskundigheid van de oogarts, de reden waarom ruim tachtig procent voor Rijnzicht Oogkliniek kiest, wordt met een 8,9 beoordeeld, evenals de nazorg. “En het mooie is dat blijkt dat zo goed als alle cliënten ons bij vrienden en familie aanbevelen.”

Bezoek Rijnzicht Oogkliniek

Schrijf een reactie

Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden